دوشنبه، شهریور ۰۹، ۱۳۸۸

22 روز ...

ديروز
صداي چند قطره اشك از كران تا كران امپراطوري تابستون رو به لرزه انداخت
و اين آغاز شمارش معكوس بود
درود بر قاصد پادشاه
..........................
 
     بيا كه در فراق تو
          گرفته بوي پاك تو
               ديار دل گداز من
                    ز اشك قطره وار تو
        بيا كه خوش رسيده اي
             بيا كه چشمهاي من 
                   نشسته خاك پاي تو 
           بيا ، بيا به جان تو
                   نمانده طاقتي دگر
                بيا شفاي جان من
                    به قلب داغدار من
                            ببار هم نواي من 
----------------------------------------------
پنج روز ... تمام عمق سكوت او بود

۵ نظر:

  1. درود بر پادشاه
    درود بر قاصد پادشاه
    درود بر پیام پادشاه
    و درود بر تو که عزیز پادشاهی

    پاسخحذف
  2. پادشاه فصل ها ، پاییز

    تو همین یه مورد آبم با اخوان به یه جوب نمی ره!

    چطوری آقا امین سابقن دوست اخیرن آشنا هم نه؟ ;)

    پاسخحذف
  3. من هم حنابندان پاييز و رقص برگها را ستايش مي كنم .
    درود بر قاصد پادشاه

    پاسخحذف
  4. سلام به سيب
    سلام به انار
    سلام به پادشاه فصل ها

    پائيـــــز

    پاسخحذف
  5. مهرگان جشن خوشه چيني ، جشن بركت ، جشن زيبايي هاي آسمان و زمين ،

    جشن رنگ ها

    بر عاشقانش مبارك

    پاسخحذف